Grundskole
Gratis

Leg med robotter - kodning i børnehøjde

Billede

Beskrivelse

Legen med robotter er lærerig og styrker elevernes kreativitet, innovative tankegang og evne til samarbejde.

Formål

Til Leg med robotter skal eleverne prøve den lille, sjove Ozobot.

Med farvede tusch-streger koder eleverne robottens retning, tempo, lys og bevægelser. Ozobotternes simple funktioner, giver eleverne en lille og let forståelig introduktion til de grundlæggende principper bag kodning.

 

Praktisk information

Sted
Skjul detaljer

På det lokale bibliotek

Forløbstype
Forløb med formidler
Målgruppe
0. klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
10. klasse
Pris
Gratis
Antal
25
Periode
Hele året
Varighed
1.5 time
Emneområde
Tværfaglige tilbud
Verdensmål
SDG
SDG

Tilmelding

Gratis