Erhvervspraktik
Administration og pladsanvisning

Front Office/Sekretær

Billede

Beskrivelse

Vi tilbyder:

Et indblik i dagligdagen i et hørecenter, hvor du vil være aktivt deltagende i en lang række opgaver. Du vil som praktikant følge sekretæren, i en hverdag der er præget af at at hjælpe de kunder, vi får i butikken eller pr. telefon/mail, og ikke mange dage er ens. De daglige opgaver er blandt andet

- Telefon/kalenderstyring

- Byde kunder velkommen

- Bestille/modtage/sende varer

- Klargøring af høreapparater til dagens kunder

- Screening/første høretest

- Små reparationer/rensning af høreapparater

- Diverse andre små opgaver som tilstøder. 

Altså, vil du få indsigt i en stor del af processen med at hjælpe både unge og ældre med at forbedre hørelsen.

 

Forventninger til praktikanten:

Serviceminded

Gåpåmod

Mødestabil

 

Formål

Du vil få en god fornemmelse af, hvad det vil sige at hjælpe mennesker med en bedre hørelse og servicere de kunder, der kommer i butikken. Ligeledes vil du få oplevelsen af, hvad det vil sige at arbejde som sekretær på en klinik inden for sundhed og hjælpemidler. Både det administrative og det menneskelige. 

 

Praktisk information

Sted
Hobrovej 505
9200 Aalborg SV
Interesseområder
Mennesker
Kommunikation
Telefon- og kalenderstyring
Branche
Administration og pladsanvisning
IT og administration
Sundhed, pleje og omsorg
Antal
1 praktikant ad gangen
Periode

Hele året undtagen marts, juli og august måned.

 

Mødetider

Mandag-tirsdag-torsdag kl. 09:00-16:00. Fredag kl. 09:00-15:30. Onsdag: Fri.

 

Ansøgning

Kontakt sekretær Tina Knapp på telefon eller på mail ved interesse i praktikken

 

Tlf.: 88778029